Päivää piristi kampaajakäynnin lisäksi postilaatikosta löytynyt lähetys SNY:ltä. Olipa mukavaa, että paketti tuli jo nyt. Pelkäsin nimittäin, että käy taas niin kuin viime kuussa, että minä olen poissa ja paketti odottaa minua kotosalla tai postissa.

Ihanalle kesän mieleen tuovalle postikortille sny oli taas kirjoitellut terveisiä ja mukavaahan näitä oli hypistellä: kolme kerää OnLinen Linie685 Smash-Multi lankaa, nyörintekemiseen tarkoitettu neulenukke, vihreitä helmiä ja paljetteja. Mukava paketti, minusta on hienoa, että sny haastaa minua laajentamaan materiaali- ja tekniikkarepertuaariani, eikä pysy ihan pelkästään antamissani raameissa. Ostan nimittäin todella harvoin mitään efektilankoja, mutta näiden lankojen väri todella on herkullinen (vähän kuin suklaata ja kermatoffeeta tai jotain sinne päin), ja ne pääsevät ehkä jonkinlaiseksi huiviksi, kunhan saan vähän selattua eri malleja. Helmetkin varmasti löytävät paikkansa jossain, i-cordia on mukava päästä tekemään nuken avulla ja paljetteja voin hyödyntää askarteluissa. Kiitos kiitos kiitos!

Minulla ei ole vielä pienintäkään aavistusta sny:stäni ja olen luottanut hänen asuvan ihan eteläisessä Suomessa, mistä paketit tulevat. Mutta miten voit tietää, että olen ihan juuri viime aikoina hurahtanut tuohon ruskeaan, joka taitaa olla nyt vihreän lisäksi lempivärini. Kaikki viime aikoina ostamani vaatteetkin ovat ruskeita. Olisinko silti maininnut asiasta jossain välissä, vaikka blogiin asti ruskea ei vielä invaasiota olekaan tehnyt?

538334.jpg

Muistaako joku vielä tämän vihreän huopahuivin?(Alempana postauksessa.) Se valmistui "jo" viime viikolla, mutta jäi esittäytymään viikonlopuksi kansalaisopiston kevätnäyttelyyn. Tänään hain sen kotiin ja yritin ottaa kuvaa, mutta valitettavasti kuva ei anna sille oikeutta. Tässä se kuitenkin on, neulahuovutuksen (koristelu) ja märkähuovutuksen jälkeen. Lehtimäisyys sai huovutuksessa mielestäni enemmän merilevämäisen ilmeen, mutta lehtihuiviksi sen olen silti nimittänyt.

538330.jpg  

Lopuksi vielä muutama muistutus:

Muistakaa tarkkailla laskuria, tasaluvun 5000 bongaaja saa pienen muistamisen.

Ja menkää ihmeessä Oulun neuletapaamiseen huomenna 17.00 Coffee Houseen ja nostakaa julkineulominen laajempaan tietoisuuteen, sillä paikalle on tulossa toimittaja. Harmi kyllä en itse pääse mukaan, sillä hyppään rautahepoon ja suuntaan "etelänlomalle". Onneksi sielläkin pääsen tapaaman neulojia.